hey ik kan het niet uitleggen maar heb wel een site voor je ! succes met het proberen !

http://www.instructables.com/id/How-to-get-a-Free-Itunes-Account-No-Credit-Card-N/

Toegevoegd na 1 minuut:
onder het plaatje staat een button met ''NEXT STEP'' wees zeker dat je die klikt per stap anders kom je nog niet verder !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hiervoor heb je een Click and Buy account nodig. Dit is het enige account in iTunes zonder creditcard. Het werkt heel simpel en je hoeft niet eens je echte gegevens in te vullen (behalve dan je mailadres en rekeningnummer).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit account heb je overigens alleen nodig als je iets wilt kopen in de iTunes Store. Voor alle gratis apps kun je het account gebruiken dat Kimath beschrijft. Let wel dat dit alleen in de App-store gebruikt kan worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt geen Click and Buy nodig, je kan gewoon met iTunes Cards betalen als je iets wilt kopen.
Op de website van Apple kun je instructies vinden:
http://support.apple.com/kb/ht2534

Hier staat het duidelijk uitgelegd met plaatjes.
Er staat bij App Store account, maar deze account werkt vervolgens ook in de normale iTunes store.

Ik heb mijn account ook volgens deze methode gemaakt.
13 jaar geleden
Gewoon in de AppStore een gratis App downloaden en dan bij betalingen "Geen" invullen.
Als je dan later toch iets wilt kopen kun je een iTunes Card kopen in diverse winkels zoals o.a. bij Dixons en FreeRecordshop.