Vermoedelijk betreft het een Canthidermis sufflamen. De Engelse benaming ervoor is Ocean triggerfish. Trekkervissen komen voor in ondieper water van koraalriffen van de Indische Oceaan, Rode Zee en Stille Oceaan, en in warmere delen van de Atlantische Oceaan.

Hij lijkt er in elk geval enorm op, met net zo'n vlek op de wang.
Plaatje bij antwoord
6 maanden geleden
Z512099
6 maanden geleden
Is een borstvin, geen vlek.