Hebben honden een slaap en zo ja, kan die gebroken zijn?

Ik stootte dus net perongeluk best hard tegen de zijkant van de hoofd van mijn hond aan. En ik ben best wel een stresskip dus was meteen helemaal bang dat ik dr slaap had gebroken ofzo. Toen besefte ik me dat ik niet weet of honden wel een slaap hebben. Dus mijn vraag is, hebben ze die en zo ja, zou ik die gebroken kunnen hebben door het perongelukke stoten tegen dr hoofdje.

3 jaar geleden
in: Dieren
1.1K

Antwoorden (1)

De schedels van honden zijn erg sterk. Je hoeft daar in dit geval niet bang te zijn dat je iets gebroken hebt. Daar zijn veel grotere krachten voor nodig. Een ongeluk met een auto of een fiets , dan kan een schedelbreuk wel gebeuren. Niet bang zijn en voortaan wat zachter met je hond omspringen.
3 jaar geleden
Z512099
3 jaar geleden
+ en verontschuldigingen aanbieden en koekje geven.