Smaakt elke variant van een merk kattenbrokjes hetzelfde?

Stel je gebruikt van het merk Prins een bepaalde soort, zeg senior. De kat lust het niet. Lust de kat dan ook niet de andere varianten van Prins zoals bv VitalCare of Fit selection? Of smaken de varianten echt anders?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Dieren
1.7K

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat jouw kat de producten van een bepaald merk niet zo lekker vindt als die van een ander merk.Maar er zit wel degelijk verschil in smaak in de varianten.Maar het kan natuurlijk zijn dat jouw kat die varianten ook niet lekker vindt.
Ik heb zelf geen kat maar ik heb jaren geleden een poosje bij een fabrikant van katten- en hondenvoer gewerkt.Zodoende weet ik dit.
Toegevoegd op 02 maart 2020 20:30: tekst
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Aha thanks!