Welke ras is dit hond?

Hij is klein en blijft ook klein

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Dieren
1.9K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik denk een As-emmer, vuilnisbakje. Wel een cutie hoor!

Antwoorden (1)

Wanneer je niet weet welk ras het is weet je ook niet hoe groot hondje wordt.
Een aanwijzing kan wel de grootte van de poten zijn.

---Welke ras is dit hond? ... Hij is klein en blijft ook klein---

Dit is een Border Collie pup maar zonder papieren, zonder stamboom, is het een vuilnisbak. Dat houdt in een hondje dat verschillende , hoeveel ? , kruisingen in zijn bloedlijn heeft en waarvan de voorouders niet bekend zijn. Wordt niet groot en ook niet klein, midden maatje hond. Kijk naar foto's van een Border Collie voor een schatting van de grootte.

Vuilnisbak, hondje van verschillende kruisingen
OF
een Border Collie verkocht zonder stamboom (anders zou je het weten) dus niet puur ras.
N.B. Foto is van Border Collie pups
Toegevoegd op 26 juli 2019 15:12: tekst
Plaatje bij antwoord