Dit doen ze om eerst even te ruiken of er voorgangers zijn geweest en om gelijk hun geur duidelijk af te zetten. zheel simpel dus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Cocon;

Je ziet (helaas) overal hondendrollen in diverse vormen liggen. Heel soms zie je zo'n puntgaaf gedraaid exemplaar; die is daar gelegd door een hond die lang genoeg rondjes heeft gelopen om een en ander al voor de worp in de juiste vorm te gieten. Honden die die moeite niet of te weinig nemen leggen de meer rommelige bolussen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zoeken voor hun de fijnste houding en de beste plek en daar hebben ze eerst wat rondjes voor nodig en als het dan goed ruikt en zitten uiteindelijk goed dan is dit voor hun het poepmoment.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
(Y)
Instinctmatige reactie:

Zoiets als het draaien van een paar rondjes voor ze gaan liggen. Op die manier werd door wolven gras platgetrapt, zodat er een lekker ligplekje ontstond.

Voor een wolf was het natuurlijk niet handig, als een mogelijke prooi kilometers uit de omtrek werd weggehouden, als ze konden ruiken dat er een wolf in de buurt was...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe jij dat niet dan??

Even de beste plek uitzoeken... Alles op gang brengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze veel haast heeft (?) loopt ze draaiend eens paar rondjes al poepend misschien, heeft ze tijd zit ze lekker op d'r gemak....
En wanneer ze dat onderscheid maakt en waarom weet ik ook niet hoor!!!!