Waar kan ik terecht met vragen over een tijgerhuid in slechte staat?

Ik ben na een relatiebreuk vertokken met en opeen gepropte tijgerhuid in een koffer en weet niet goed waar ik daar mee terecht kan om het dier zijn overlijden niet voor niers te laten zijn wil ik het restoreren maar ik weet niet goed hoe ..

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K
paulus811
3 jaar geleden
Breng het naar de stort, een huid van een tijger is echt niet meer van deze tijd. Het kan gewoon niet!
Rieneke1
3 jaar geleden
Ik vraag me af of je zo'n huid wel zonder vergunning mag bezitten.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk kan je daarmee terecht bij een dierenpreparateur, zo iemand die ook dieren opzet. Google daar eens naar, zo raad ik je aan. Kan hij of zij jou niet zelf helpen, dan kan hij of zij je waarschijnlijk wel doorverwijzen. Anders bij een dierenmuseum, Naturalis in Leiden bijvoorbeeld? Zie https://www.naturalis.nl/. Daar kan men vast ook doorverwijzen naar iemand die jou kan helpen.