Hoe kun je het verschil zien bij ééndagskuikens tussen haantjes en hennetjes?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Die worden gesext... na de geboorte... en dat zien ze aan het... Ik mag dat niet zeggen van de moderatoren, dan wordt namelijk het antwoord gewist...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geslachtsorgaan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja zoiets wilde ik zeggen idd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cloaca?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even liefdevol vastpakken, omdraaien en flink blazen. Alles zal dan duidelijk worden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij How it's made op discovery laten ze dit ook heel leuk zien. Mensen kunnen het verschil zien aan de vleugeltjes en stoppen de kuikentjes in verschillende buizen...

Als je kijkt zonder ethisch gevoel is het eerlijk gezegd heel grappig om te zien hoe de kuikentjes over de lopende band vliegen...