Geef ze eens wat vers gras in plaats van hooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Van die knabbelstokjes,
mijn konijnen zijn er dol op
13 jaar geleden
ipv 1 wortel, 2 wortels ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wortels met honing...zijn ze dol op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een extra vertroetel uurtje, vinden ze superrrrr, welk dier nu niet? ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een paar wilgentakjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Konijnen hebben geen benul van dierendag; voor hen is elke dag hetzelfde. Maar als je het zelf leuk vindt geef je ze op die dag heel veel aandacht. Dat vinden ze vast niet erg !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het grootste cadeau dat je je huisdier kan geven is een goed leven, dus een goede verzorging, goede gezondheid en goede leefomstandigheden.
In plaats van een lekkernijtje of speeltje, kan je ook dierendag gebruiken als een dag om te controleren of je ze zo goed verzorgt als je zou kunnen. Bijvoorbeeld door op te zoeken of het voedsel dat jij ze geeft eigenlijk wel het optimale voedsel is, of de plek waar ze leven goed genoeg is voor hun welzijn, of er nog iets is waar ze behoefte aan zouden kunnen hebben.
En als de huidige verzorging niet optimaal blijkt, daar een mooie oplossing voor vinden.

Zo geef je ze een cadeau waar ze nog láng na dierendag van genieten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een paar blaadjes witloof daar zijn ze verzot op
fremar
13 jaar geleden
een "maak de kerst mee zonder in de pan te liggen" couponnetje (kaartje)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een rammelaar!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een goed passende braadpan mischien?
sorry kon het ff niet laten....