wat vinden hamsters zo lekker?

nou ik heb een hamster en die is al 1 jaar en wat vinden ze lekker

Weet jij het antwoord?

/2500

Mijn hamster is gek op appel. komkommer en (dop)pindas.

Veel soorten rauwe groente en fruit (stukje appel, sla, wortel, enz), alle soorten pitten en noten, kaas, stukje oud brood (eerst drogen bv op de verwarming zodat het keihard wordt, kunnen ze lekker op knagen). Allerlei soorten onkruid, een maiskolf, alle granen. Zelfs een stukje rauw vlees (biefstuk of zo) vinden ze heerlijk, van nature is de hamster een jager, die in de natuur ook vlees eet, zoals bv babymuizen en babyvogeltjes. Beetje (gekookt) ei. Er is gewoon heel erg veel wat hamstertjes allemaal graag lusten, en wat ook nog es gezond voor ze is, naast de knaagdierenvoeding uit de dierenwinkel.

Mijn hamster was gek op pijnboompitten, stukjes framboos en een tipje yoghurt!

Die van mij eet doppinda's, wortel, appel, een klein stukje ham en ook speciaal hooi, dat je bij de dierenzaak kunt krijgen. ik zelfs een plantje bij intratuin gehaald en dat vond ze ook heerlijk!

Hier een handige link met wat ze wel en niet mogen eten: http://dier-en-natuur.infonu.nl/huisdieren/78683-wat-mogen-hamsters-eten-en-wat-niet.html

Mijn hamster is dol op pinda’s,snoepjes(voor de hamster),wortel,zonnenpitten en komkommer

onze hamster lust graag kaas, daar is hij echt razend op. en ijsbergsla. verder vind ie bijv paprika helemaal niet lekker!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100