wat vinden hamsters zo lekker?

nou ik heb een hamster en die is al 1 jaar en wat vinden ze lekker

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.6K

Antwoorden (7)

Mijn hamster is gek op appel. komkommer en (dop)pindas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel soorten rauwe groente en fruit (stukje appel, sla, wortel, enz), alle soorten pitten en noten, kaas, stukje oud brood (eerst drogen bv op de verwarming zodat het keihard wordt, kunnen ze lekker op knagen). Allerlei soorten onkruid, een maiskolf, alle granen.

Zelfs een stukje rauw vlees (biefstuk of zo) vinden ze heerlijk, van nature is de hamster een jager, die in de natuur ook vlees eet, zoals bv babymuizen en babyvogeltjes. Beetje (gekookt) ei. Er is gewoon heel erg veel wat hamstertjes allemaal graag lusten, en wat ook nog es gezond voor ze is, naast de knaagdierenvoeding uit de dierenwinkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn hamster was gek op pijnboompitten, stukjes framboos en een tipje yoghurt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Is het dan wel goed om dat zo'n beestje te geven, als hij wás en dus niet meer ís?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is 4 jaar oud geworden, best respectabel hoor! ;-)
Die van mij eet doppinda's, wortel, appel, een klein stukje ham en ook speciaal hooi, dat je bij de dierenzaak kunt krijgen. ik zelfs een plantje bij intratuin gehaald en dat vond ze ook heerlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier een handige link met wat ze wel en niet mogen eten:
http://dier-en-natuur.infonu.nl/huisdieren/78683-wat-mogen-hamsters-eten-en-wat-niet.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn hamster is dol op pinda’s,snoepjes(voor de hamster),wortel,zonnenpitten en komkommer
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
onze hamster lust graag kaas, daar is hij echt razend op. en ijsbergsla. verder vind ie bijv paprika helemaal
niet lekker!