ik wil graag mijn parkiet meenemen voor een 3 dagen weg naar antwerpen, is dit mogelijk en wat moet ik meenemen?

We verblijven in een groot appartement en reizen met de trein. Zijn eigen kooi is te groot om mee te nemen maar ik heb een parkietentuigje zodat ik hem vast kan houden. Alleen mag hij niet langer dan 2 uur erin zitten dan begint hij vervelend te doen. In het appartement zijn huisdieren toegestaan. Waar moet ik verder nog aan denken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je niet genoeg voer geven? 3 dagen alleen kan hij wel zijn lijkt me

Antwoorden (1)

ja, tuurlijk is het mogelijk, alleen ik denk niet dat je je parkiet er een groot plezier mee doet.

als je hem wel mee neemt, dan zou iik hem niet in het tuigje stoppen, maar toch in een kooi, met over de kooi een handdoek, zodat hij niet in de stress raakt van alle dingen om hem heen.

helemaal geen kooi meenemen, wat je volgens mij nu van plan bent, werkt natuurlijk niet. je kan je parkiet niet 3 dagen los houden in het appartement.

gun hem liever zijn rust en laat hem lekker thuis.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee ik kan hem natuurlijk niet 3 dagen los houden in dat appartement dat ik niet ken. maar met geen kooi meenemen bedoel ik een kleinere kooi kopen om hem in te doen en makkelijk mee te nemen. Maar misschien is het ook beter om hem thuis te laten.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
ok, dus wel een kooi mee. alleen een kleinere kooi vind je parkiet denk ik ook niet fijn. en bovendien kost je dat weer een boel geld en dat alles maar voor 3 dagen. laat hem gewoon lekker thuis. dat is beter voor iedereen denk ik.
Rieneke1
11 jaar geleden
eens, +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+, mede door de laatste zin en extra reactie.