is er een leuke plek (nederland of buitenland) waar ze je helpen met de aankoop en de eerste training van een border collie (pup of puberhond)?

ik zoek een plek waar ik een tijdje kan verblijven, om een hond uit te zoeken die bij me past, en samen met diens fokker/eigenaar de eerste kennismaking en training te doen, om zo elkaar eerlijk en relaxed te leren kennen voordat ik de hond meeneem. op internet heb ik zoiets vooralsnog niet gevonden, en ik zit niet in de hondenwereld..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat je deze vraag het beste kunt voorleggen aan de Bordercollie vereniging. Zij organiseren ook trainingen en andere activiteiten.

http://bccn.nl/DW/schapenactiviteiten.htm