Hoe hoog moet een omheining zijn voor cavia's die buiten zitten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.5K
paulus811
9 jaar geleden
Dek het wel af met een zeil zodat de katten er niet bij kunnen en ze niet in de felle zon zitten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ paulus811

Het beste antwoord

30 centimeter moet inderdaad hoog genoeg zijn. Maar maak je geen zorgen over dat ze er over heen springen. Let wel op dat cavia's goede gravers zijn dus let goed op dat ze er niet onderdoor graven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is al draad voorzien in de grond. :).

Andere antwoorden (1)

30 cm is normaal hoog genoeg voor de cavia's
fremar