Waar zit een vogelopvangcentrum en hoe heet die?

Iemand heeft mij gevraagd om hun papegaai over te nemen maar ikzelf heb daar geen intresse in en nu dacht ik ooit te hebben gehoord dat je vogels ook naar een soort van opvangcentrum kunt brengen maar weet er verder niks van, weet iemand hier iets meer over?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien eet de papegaai jou koekjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel verstandig dat je een goed opvangadres zoekt als je het zelf niet ziet zitten.

Het beste antwoord

Er is een grote papagaaien opvang in Veldhoven, zie link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En je kan hem/haar nog eens opzoeken daar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, daar dacht ik ook aan, maar je was me voor.
Plus Nelly.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je!! Deze zocht ik.
Rieneke1
13 jaar geleden
het enig juiste antwoord: vogelasiels zijn er voor inheemse vogels, niet voor papegaaien.
in veldhoven wordt de papegaai uitstekend opgevangen.

Andere antwoorden (3)

Er zijn er zoveel. Typ 'vogelopvang' in op google en je krijgt heel veel adressen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont, gewoon via google kom je er veel tegen in de grotere plaatsen

Toegevoegd na 1 minuut:
vogelopvang ureterp

vogelopvang krommenie

vogelopvang someren
vogelopvang vogels

vogelopvangcentrum beernem

vogelopvang mikke

vogelopvang zaanstreek
enz. enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn speciale vogelopvangcentra door heel Nederland, maar die centra zijn eigenlijk bedoeld voor de opvang van zieke of gewonde vogels. Voor permanente opvang (of overname door een andere eigenaar) kun je je het beste richten tot een dierenasiel bij jou in de buurt.