Wat kan ik doen om een kater die is aan komen lopen terug te bezorgen bij de eigenaar.?

Gisteravond toen mijn vrouw de hondjes uitliet,is deze kater helemaal mee naar huis gelopen.
Was niet meer weg te slaan.
Was uitgehongerd,en zat vanmorgen boven op de heg en heeft een hele bak met eten opgegeten.
Is helemaal niet bang,en ligt nu op de tuintafel buiten.
Heb al een oproep op buurtlink gezet,,maar wat kan ik nog meer doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

je kan even met hem naar de dierenarts, om te kijken of hij gechipt is.
verder kan je contact opnemen met amivedi, de dierenbescherming, de dierenambulance en het asiel.
succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
vergeten: bij de buurtsuper een briefje ophangen kan ook geen kwaad.
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1,heb hem zojuist aangemeld bij amivedi.
Trouwens als je ermee naar de dieren arts gaat,,,moet je daar dan voor betalen Rieneke???
Rieneke1
13 jaar geleden
als je morgen gaat, als de praktijk toch open is, lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat de dierenarts daarvoor gaat rekenen.
bel anders van tevoren even.
mocht hij toch geld vragen kan je altijd nog contact opnemen met de ambu, die beschikken ook over een chiplezer.
zondag
13 jaar geleden
Als dat zo is is dat weer een dure grap. Ben kortelings met mijn kat met afgescheurde nagel geweest. Vijf minuten onderzoek en 2 injecties (tetanus en antibiotica) €57.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doen we morgen eventjes,bedankt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik mijn kat terug zou krijgen door de kosten gemaakt door jou als vinder, réken maar, dat je dit driedubbel en dwars terug zou krijgen!!!!

Andere antwoorden (1)

Misschien is het baasje wel verhuisd, neem contact op met Amivedi, die hebben een landelijk netwerk.