jazeker, maar ze ervaren andere geuren als stank dan wij.
als ik in de badkamer wat parfum opspuit, zijn mijn katten rap verdwenen.
je ziet gewoon aan hun smoeltjes dat ze het vies vinden.

laat ik daarentegen een wind als ze op schoot zitten, dan malen ze daar niet om.
ook vieze sokken zijn het einde.
Rieneke1
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik weet het niet zeker maar ik ga er vanuit van wel.
ze vinden alleen andere dingen stinken dan mensen lijkt mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik 'snachts zweet als een bootwerker, kruipt de kat gewoon onder de lakens. terwijl ik de stank bóven de dekens al niet te harden vind
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jazeker... Zowel katten als honden hebben een veel sterker ontwikkelde reuk als de mens. Ze hebben dus zelfs eerder last van stank dan mensen... maar wat ze vinden stinken of lekker vinden ruiken, kan wel verschillen met de menselijke beleving... honden rollen graag in rotte vis bv (mmm..lekker...) Maar katten hebben bv weer een enorme hekel aan een vieze bak. Ze gaan dan naar een minder stinkend plekje op zoek...