ik heb een parkiet en ik wil weten hoe lang kan een parkiet in je kamer blijfen als je naar vakantie gaat

hoe lang kan ik mij parkiet in mij kamer vrij laten als ik naar vakantie ga

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zal zeggen, laat hem nooit meer dan 1 dag alleen.. dieren hebben ook recht om vrij te zijn, je zou het volgens mij ook niet fijn vinden als je hele tijd alleen bent

Hoe kom je op het idee om je huisdier alleen te laten als je op vakantie gaat? Zoek een goed tehuis voor hem waar hij een liefdevolle verzorging krijgt en voldoende aandacht. Hij heeft er niet om gevraagd om jouw huisdier te worden en al zeker niet om te worden verwaarloosd.

Zorg er gewoon voor dat er iemand is die op m past. diegene laat m s morgens vrij en s middag vangt ie m weer terug in de kooi.Dat beest zal zich echt geen 14 dagen redden hoor. Na een paar dagen heeft ie zijn voer op en zijn water moet sowiezo al iedere dag ververst worden. Dus ga t aub niet uitproberen hoe lang die t volhoud. Want geheid gaat het je mis.

Dat lijkt me geen goed idee. Waarom neem je je parkiet niet gewoon mee op vakantie dat heb ik ook gedaan vorig jaar. Je moet alleen heel er g oppassen met tocht dat is heel slecht voor een parkietje.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100