Mijn hond heeft een potje sudocreme op!!! kan dit kwaad? hij heeft al wel 3x overgegeven!

OVERGEVEN NA ETEN SUDOCREME

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kwam ook terug bij deze vraag om te kijken hoe het nu is, en wat de DA zei

Antwoorden (6)

Zou je niet als een gek naar de dierenarts gaan??

Wat denk je zelf met deze symptonen en de rotzooi die die naar binnen heeft gekregen??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welnee, hij heeft heeft meeste er al uitgespuugd, misschien kan je hem wat droog brood of droge brokken geven.
Het is niet giftig, anders zou het niet bij kinderen gebruikt mogen worden. Het meeste is smeerstoffen.
Het gebeurd bij kids ook vaak dat ze zo'n potje te pakken krijgen, zie bron.
Als het braken van je hond toch blijft aanhouden ook na het eten van droge brokken of brood kan je altijd nog contact opnemen met een dierenarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rebecca
13 jaar geleden
Daar zit wat in ja, mijn zoontje had laatst een hap uit de luiercreme pot genomen., maar hij had nergens last van. maar het meeste heb ik nog uit zijn mond kunnen vissen hihi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoho, giftig voor een kind en giftig voor een hond zijn twee héél verschillende dingen! Er zijn dingen die je een kind rustig kunt geven, terwijl een hond er in korte tijd het loodje door legt. Deze redenering gaat dus niet op!
hij heeft al overgegeven dus dat is een goed teken
mocht je nog denken er wat in zit geef een eetlepel zout dan braakt hij nog
en morgen zal er wel diaree opvolgen
gewoon veel laten drinken en droog voer geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom deze min??
mijn hond heeft een keer een tube zinkzalf op en me dieren arts zei zelf zout geven daar braakt de hond op
Je kunt de dierenarts altijd (kosteloos) bellen voor advies en vaak hebben ze wel een goede tip. Hond heeft al wel gebraakt maar ik zou zeker even bellen, want van sommige spullen worden dieren WEL ziek (en mensen en kinderen niet).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan inderdaad de dierenarts bellen, en om advies vragen. maar het advies zal bijna altijd zijn dat je met
het dier( hond )moet komen ( gratis advies ?? )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welnee, als je dat denkt van je dierenarts, moet je een andere dierenarts zoeken die je wel vertrouwt. Of gewoon geen huisdier nemen, als je het risico op onnodige dierenartsbezoekjes zo belangrijk vindt. Ik heb vaak genoeg gratis advies gehad van de dierenarts (drie verschillende praktijken om precies te zijn) en nee, dat advies was niet om naar de praktijk te komen!
Waarom niet even de dierenarts gebeld. In de tijd dat je je vraag hier stelt had de dierenarts je al een antwoord kunnen geven. In dit soort gevallen is de dierenarts de enige deskundige die antwoord kan geven!

Geef de hond in geen geval zout. Dit kan gevaarlijk zijn. Zie bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor, kan geen kwaad.
mijn teckel heeft ook een pot naar binnengewerkt.
Laat ik zeggen, dat ik toen een teckel met raketaandrijving had:))
Maar als je het niet vertrouwd gewoon ff de dierenarts bellen.
Wel veel laten drinken.
Succes