Mag je droogshampoo gebruiken op een kat?!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik snap niet helemaal waarom je dit zou willen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Katten likken zichzelf schoon.
Probeer eens wat droogshampoo op te likken en kijk dan eens of je dat je kat wil aandoen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het beste is ene gwone kattenshampoo te gebruiken, maar een kat likt zichzelf schoon dus die is altijd wel schoon..,

Het beste antwoord

Nee, want een kat houd zichzelf schoon.
Als jij droogshampoo op je kat gaat doen, gaat je kat dit er weer af likken en dit lijkt mij giftig.

Voor katten die zichzelf niet goed schoon kunnen houden bestaat er speciale kattenshampoo, die kun je bij je dierenarts halen en is wel veilig. Maar je moet geen mensenproducten gebruiken.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plusje.
De huid van honden en katten is kwetsbaarder dan die van mensen. Wij kunnen straffeloos ons haar wassen met hondenshampoo, maar omgekeerd niet.
Katten idem.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je

Andere antwoorden (1)

Droogshampoo voor mensen niet nee. Er bestaan wel speciale droogshampoo's om de vacht van katten te verzorgen, die kun je of bij een dierenwinkel of trimsalon kopen of via internet.