Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heb twee honden van 9 maanden ( korthals griffons) wat is beter voor hun opvoeding, moet ik ze apart of mogen ze samen in een buitenkennel .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
914

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Honden zijn sociale dieren bij uitstek, ze zullen dus gelukkiger zijn als ze samen kunnen zijn en samen kunnen ravotten.
Als je de honden wilt trainen voor de jacht zullen ze meer aandacht hebben als ze zich al wat hebben kunnen uitleven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samen.
Maar jij bent de baas!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samen is beter dan raken ze aan elkaar gewend en luisteren ze beter naar hun baas(en).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hond leeft in een roedel, dus vanuit dat oogpunt zou ik ze samen in de kennel plaatsen. Daarbij komt ook nog eens dat ze dan gemakkelijke spelenderwijs kunnen bepalen wie de sterkste van de twee is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou ze ook samen in de kennel doen, kunnen ze meteen zien wie de alfa is en wie de omega en dat helpt dus weer met de jacht straks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut samen maar laat ze ook eens apart uit zodat ze daaraan gewend raken.Dan heb je geen huilende hond als ze eens een keer zonder de ander zijn.Mijn hondje jammert altijd als ze alleen gelaten wordt omdat ze altijd samen is geweest,ze is 14 jaar en ik kan het nu niet meer veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding