Waar kun je in de buurt van Donkerbroek (Friesland) met je hond zwemmen?

Het liefst een plekje waar ook de baas verkoeling krijgt...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

zoek eens op google maps naar
Kannedemeer, Ooststellingwerf
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier mag je in de zomer met je hond niet komen!
capthavoc
13 jaar geleden
ach jammer jaren geleden dat ik er ben geweest toen mocht het nog wel sorry de tijden veranderen blijkbaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van de twee antwoorden was dit de meest relevante... Hier mag je alleen in de zomer niet wandelen met honden.

Andere antwoorden (1)

Wij gaan vaak naar Lauwersoog, daar is een hondenstrandje waar ook baasjes het water in kunnen.