Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Uitschakelen personen/familie om niet vastgelegd te worden in een eufy beveiligings camera?

Ik heb een Eufy bewakingscamera van het type home base 3 s380 en een camera s330. alle personen worden binnen de range gedecteerd en opgeslagen, zodat ik het later weer terug kan zien. Mijn gezinsleden worden uiteraard ook gedecteerd en ook vast gelegd maar dat wil ik uitschakelen maar hoe moet ik dat instellen.

erotisi
2 weken geleden
Bekende gezichten uitsluiten van opname (BionicMind) 1. Open de Eufy Security-app. 2. Ga naar het apparaat “HomeBase 3”. 3. Kies “BionicMind”. 4. Ga naar “Gezichtsbeheer” of “Face Management”. 5. Controleer of je gezinsleden als bekende personen zijn toegevoegd. Zo niet: voeg hun gezicht toe. 6. Open het profiel van de persoon. 7. Zoek de optie “Niet opnemen bij herkenning”, “Ignore person” of “Don’t record recognized person”. 8. Zet deze optie aan. Nu worden gezinsleden herkend en niet opgenomen of opgeslagen. 2. Activiteitszones (optioneel) 1. Open de camera in de Eufy-app. 2. Ga naar “Detectie-instellingen”. 3. Kies “Activiteitszone”. 4. Teken een gebied dat niet gedetecteerd moet worden. 5. Sla op. Hiermee worden bewegingen in dat gebied niet opgeslagen. --- 3. Modi instellen (optioneel) 1. In de app: ga naar “Modi” of “Modes”. 2. Kies “Thuismodus”. 3. Selecteer de camera. 4. Zet opnemen en persoonsdetectie uit in deze modus. 5. Gebruik geofencing of handmatig overschakelen naar “Thuis”.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing