Hoe lang duurt het voor de narcose van een cavia is uitgewerkt?

Mijn cavia is vanmorgen onder narcose geweest en nu 4,5 uur na het wakker worden reageert ze nog steeds niet. Hoe lang duurt het normaal voordat narcose is uitgewerkt en een cavia weer reageert?

een week geleden
tinus1969
een week geleden
Als ze niet reageert, hoe zie je dan dat je cavia wakker is?
Inekez1
een week geleden
Ik zou het even navragen bij de arts / kliniek waar de cavia is behandeld. Zij weten precies welk middel, hoeveel en wanneer je cavia heeft gekregen en hoe snel dat volledig uitgewerkt zou moeten zijn.
Ritsuka
een week geleden
Ik had allang weer bij de dierenarts op de stoep gestaan
Ritsuka
een week geleden
Hoe is het nu?
Tessaenfeline
een week geleden
Het gaat gelukkig beter! Ze heeft weer wat gedronken en gegeten. Bedankt voor jullie reacties

Geef als eerste antwoord