mogen poezen vrij buiten lopen?kunnen de buren politie ofzo inschakelen omdat ze last hebben van de kat?

Toegevoegd na 11 minuten:
mij hebben ze altijd gezegd dat een kat een vrij dier is maar weet het toch niet goed..ik kan men kat niet binnen houden want die rammelt met men deuren miauwt ne hele dag en nacht!de kat wegdoen is geen optie want als hij het bij mij doet gaat hij het op een ander ook doen en wie weet wat er dan met mijne jimmy gebeurd..de buren zeggen dat em op hun dak zijn grote behoeftes doet!!
ik hoop echt dat hij vrij kan blijven

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kat kan je buiten laten lopen. Dat is algemeen geaccepteerd. Dat je kat op hun dak zou poepen is niet waar: Het is te open en de ondergrond is niet geschikt. De drollen die zij vinden zijn waarschijnlijk van vogels (Meeuwen / duiven). Echter, om de vrede te bewaren kan je naar een dierenzaak danwel goed tuincentrum en katteschrik halen: Er zijn diverse producten in de handelk die katten onprettig vinden, en die je als mens niet ruikt. Dat rond hun erf en op het dak strooien en ze zijn van de katten verlost. Als je dat voorstelt & met die spullen aankomt, denk ik dat je snel de burenruzie voorbij bent, en morgen samen kan vieren hoe nederland Brazilie verslaat.

Een kat mag vrij buiten lopen, omdat ze niemand zomaar aanvliegen, wat honden wel kunnen doen, zelfs aangelijnd. Een kat doet geen behoeften op een dak, die doet het in een tuin. Daar een kat geen onderscheidingsvermogen heeft van de tuin van zijn baasje of van de buren, maakt het de kat niet uit waar de uitwerpselen worden gedeponeerd. Mijn kat loopt al jaren vrij rond en is zelfs maatjes geworden met de meeste honden uit de buurt, omdat hij volstrekt niet bang is en wegrent voor een hond. Uw kat mag dus gewoon vrij rondlopen. Liefs van mijn kat voor uw kat.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100