Kitten is naar beneden gevallen hoe weet ik of ze niks heeft?

Ze is naar boven geklommen in het kattenkasteel deze rijkt tot plafond en sprong vanaf het plateautje naar de bovenzijde van de deurpost daar is ze vermoedelijk geschrokken van haar spiegelbeeld in het glas. Want ze sprong in paniek naar beneden 2,2 meter ze is 10 weken oud en ze kwam even om geaaid te worden en ging toen liggen om te slapen

9 maanden geleden
3.3K
teusvh
9 maanden geleden
Hoogst waarschijnlijk niks aan de hand. Als je kitten veel langer dan normaal blijft liggen en/of onregelmatig of moeilijk loopt, kun je de dierenarts er naar laten kijken. Maar vooralsnog zou ik me geen zorgen maken.

Antwoorden (1)

Zeker even langs de dierenarts is het advies. Kittens zijn zeer flexibel, maar aan de andere kant ook broos.
9 maanden geleden