Vrouwlijke gup bijt vrouwlijke zwaarddrager wat kan ik daar tegen doen?

Ik heb 2 bakken van 32 liter
In 1 bak zitten 2 vrouwlijke zwaarddragers
Een manlijk3 zwaarddrager en een groepje vrouwlijke guppies in de 2de bak zitten manlijke guppies en een vrouwlijke zwaarddrager in de 2de bak zat ook een manlijke zwaarddrager maar die ia een maand geleden overleden ik wil heel graag men zwaarddragers bij elkaar zetten maae men vrouwlijke guppen zijn agresief tegen me zwaarddrager vrouw uit bij 2 heeft iemand advies

11 maanden geleden
1.5K
Castle
11 maanden geleden
De beestjes apart houden?
Z512099
11 maanden geleden
Een groter aquarium, meer beplanting (schuilmogelijkheden).

Geef als eerste antwoord