Wie kan mij beter uitlegen over het dosering immunity complex: voor katten?

De aanbevolen hoeveelheid Immunity Complex mengen met water, 1 deel Immunity Complex en 20 delen water, en in de mond spuiten met een pipet of spuitje. Het mag ook door het voedsel. Als het dier het compleet oplikt mag het ook met een beetje karnemelk/ kattenmelk gemengd worden(1:20).

Kat: 3 druppels per dag. wie kan mij beter uitlegen over het gebruik van dit product

een jaar geleden
1.3K
tinus1969
een jaar geleden
Wat snap je precies niet? Ik zou hiermee aan de slag kunnen.
yuc
een jaar geleden
het toe dienen van het medicatie moet ik 3 druppels met 20 druppels water mengen of 3 x per dag 1 druppel keer 20 druppels
yuc
een jaar geleden
mischien iemand die ervaring heeft en mij beter kan inlichten over het gebruik ???
ronron1212
een jaar geleden
Je schrijft duidelijk1 deel imm en 20 delen water. en dan drie keer per dag.
Rieneke1
een jaar geleden
Op huisdierendokter.nl wordt gezegd 1 deel op 10 delen water. Dus op drie druppels zou je dan 27 druppels water moeten toevoegen. Maar sowieso, je moet er in geloven. Spuit wel via de zijkant in het bekje, je wil niet dat het in de longen komt.
ronron1212
een jaar geleden
@Rieneke1 is 3 keer 10 27?

Antwoorden (1)

Het beste is om contact op te nemen met een dierenarts om meer informatie te krijgen over het dosering immunity complex voor katten. Zij kunnen uitleg geven over de juiste dosering, de voordelen en eventuele bijwerkingen.
10 maanden geleden