Moet ik mij zorgen maken over een bult op mijn kat zn schedel?

Ik zat hem rustig te aaien omdat hij vannacht flink aan het vechten was.. toen merkte ik een raar waterig bultje onder de huid tussen de oren ongeveer… het maakte ook een raar waterig geluidje als je er overheen ging.. dus ik maak me wel een beetje zorgen. Hij eet en drinkt wel goed, maar maakt zielige geluidjes en is heeel rustig wat hij normaal niet is. Ik twijfel of ik al de dierenarts moet bellen of eerst moet aankijken hoe het nu gaat.
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

Picture for question
een jaar geleden
3.7K
ronron1212
een jaar geleden
De dierenarts even bezoeken.
Pieterke
een jaar geleden
Ik zou ook de dierenarts raadplegen.
Rieneke1
een jaar geleden
Dierenarts raadplegen, dit zou zich kunnen ontwikkelen tot een abces.

Antwoorden (1)

Een bult kan bij een kat een vetbultje zijn, dat is helemaal niet ernstig. Maar het kan ook een tumor zijn die weg geopereerd moet worden. Laat je kat voor de zekerheid bij de dierenarts checken, want als het een tumor is moet je je kat op tijd laten behandelen.
een jaar geleden