Kater is weggelopen wat nu?

Sinds dat onze poes kittens heeft gekregen is onze kater niet meer binnen gekomen en nu met die hitte vooral vind ik het heel naar dst hij niet meer thuis komt maar ik heb geen idee wat ik moet doen.

een jaar geleden
1.7K
TurfGraver
een jaar geleden
Het beste hopen en volgende keer niet los laten lopen.
Pieterke
een jaar geleden
Overal papier met zijn foto en jouw telefoonnummer ophangen, briefje in de supermarkt. Advertentie in het plaatselijke krantje.
Pieterke
een jaar geleden
Hier nog een tip die ik op Facebook vond: De kattenbak buiten zetten of gebruikt kattengrit rond je woning strooien
Rieneke1
een jaar geleden
@Pieterke dit is alleen zinvol voor een ontsnapte binnenkat. @Hylke, is je kat niet gecastreerd? Ongecastreerde katers gaan zwerven, en de moederpoes zal hem duidelijk hebben gemaakt dat hij uit de buurt moet blijven. Laat zowel poes als kater (als hij terugkomt) castreren.
Hylke
een jaar geleden
TurfGraver ik had geen idee hij kwam elke keer gewoon weer binnen dus ik liet hem gewoon naar buiten maar de laatste keer zag hij de kleine kittens en rende meteen naar buiten dus ik kon hem niet tegenhouden
Hylke
een jaar geleden
@Rieneke1 nee dat wou ik nog gaan doen hem laten castreren maar.ik weet niet of dat nog nodig gaat zijn als hij niet terug komt

Antwoorden (1)

Veel zoeken met zo veel mogelijk mensen, rondvragen in de buurt, en bij dierenasiels, bij dierenartsen, en een oproep plaatsen op de website van Stichting Amivedi: https://www.amivedi.nl/. De dingen doen die je ook zou hebben gedaan als deze website, GoeieVraag.nl, niet zou hebben bestaan.
een jaar geleden
Hylke
een jaar geleden
Rondvragen heb ik gedaan niemand heeft hem gezien ik heb het asiel gevraagd niks ik ga nog steeds elke avond naar de plekjes toe waar hij graag zat maar hij is er niet meer ik weet niet wat ik er mee aan moet
Antoni
een jaar geleden
@Hylke, een oproep plaatsen op de website van Stichting Amivedi https://www.amivedi.nl/ kan ook iets opleveren.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
Posters ophangen ! (En na een tijdje, of als de kat weer thuis is ook weer opruimen !)
In sommige buurten is er een buurt-WhatsApp of een -facebook groep. Oproepen daar kunnen ook helpen.