Wie weet er welke verzekering ik het beste kan nemen voor mijn chihuahua?

Weet jij het antwoord?

/2500

Er zijn diverse verzekeraars die hondenverzekeringen aanbieden je zult bij de voorwaarden moeten kijken wat jij vind dat het beste past bij jouw hondje.

Bronnen:
http://www.huisdierenverzekering-vergelijk...

Geen. Dierenverzekeringen voor hond of kat zijn onzin. De kosten die je aan het dier zult hebben wegen in 99 van de 100 gevallen niet op tegen de verzekeringskosten die je jarenlang moet gaan ophoesten. Niet doen dus, maar wel zorgen dat je altijd een achterdeurtje hebt voor het geval je hond iets mankeert. (Maar dat is natuurlijk logisch, anders begin je niet aan een huisdier...)

dier en zorg (voorheen proteq) is 100% betrouwbaar.

Als ik op de ervaringen van mijzelf en onze klanten afga, dan zijn Proteq en Petplan de beste. Andere aanbieders kunnen een goedkopere premie hebben, maar hebben daarbij lagere vergoedingen per jaar, meer uitsluitingen of strengere toelating. Groot voordeel van Proteq is dat zij momenteel de enige zijn bij wie wij als dierenartspraktijk rechtstreeks kunnen declareren, waardoor de klant niet aan de balie hoeft af te rekenen. De klant toont het verzekeringspasje, wij als dierenartspraktijk sturen de rekening op en de klant krijgt achteraf alleen een rekening voor de eigen bijdrage of eventuele onderdelen die niet vergoed worden. Bij grote uitgaven is dat zeer prettig voor de klant dat zij dit niet zelf hoeven voor te schieten. Als er een ongeluk gebeurt en je dier is geopereerd wil je je bezig houden met je dier en niet met het bij elkaar sprokkelen van geld, wat je bovendien later terugkrijgt van de verzekering. De aanvullende pakketten voor vaccinaties en castratie/sterilisatie vind ik persoonlijk overbodig. In wezen betaal je er de castratie of vaccinatie alleen maar in termijnen mee. Het kost wat het kost en is vaak ongeveer net zoveel als dat je extra betaalt aan premie.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100