Hoe krijgen we een puppy rustig aan het slapen?

Hallo, wij hebben sinds 3 dagen een puppy van 8 weken. Plassen en poepen geeft hij goed aan door bij de deur te gaan zitten of zijn neus er tegenaan te drukken. Alleen overdag volgt hij een van ons overal, dus in de avond in de bench is een probleem. Dan is het piepen en blaffen. We hebben er nu snachts naast gelegen. Als hij weet dat er iemand is slaapt die gewoon zonder problemen. Wat raden jullie aan om dit te verbeteren? Zodat wij in eigen bed kunnen slapen en overdag binnenkort gewoon even iets kunnen doen.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Laat de radio aan staan. Een beetje geluid doet soms wonderen.
2 jaar geleden
Het is nog een baby en wil graag bij de roedel liggen. Gewoon ter gerustelling bij de hond gaan liggen en later afbouwen.
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Vannacht gewacht tot hij sliep en toen weg gegaan bij de bench, hij was al heel moe. Het geluid van een tikkende klok aangezet en een handveger in de bench gelegd. Heeft van 2300 tot 7 geslapen met een schone bench!
anneg
2 jaar geleden
een warme kruik zal het hondje ook fijn vinden (of is de handveger een spellcontrole fout?)