Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ons vakantie adres voor mijn hond kan dit jaar niet, nu ben ik opzoek naar een soort van honden hotel,(liefst in de buurt van Flevoland) iemand tips?

ik wil hem namelijk niet snachts laten slapen in een kennel.. dat is namelijk alles behalve wat hij gewend is. En ik wil ook dat hij een leuke vakantie tijd heeft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

sommige hondeuitlaatservice bieden ook vakantie opvang,zitten dan in woning,ook evt via vrijwilligerscentrale oproepje plaatsen of iemand paar weken op hond wil passen. succes met zoeken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht is dat wat voor jou en ook je hond! Hij kan gewoon thuis blijven en alles wordt voor je verzorgd. Hangt uiteraard wel een kostenplaatje aan, maar dat is een keuze voor jou.

Toegevoegd na 37 seconden:
dat = dit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Lelystad is het Martin Gaus dierenhotel

Zeer lieve mensen die daar werken! (weet ik uit ervaring)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijdens vakantie (als de honden niet mee gaan) breng ik ze naar de Sierkamp in Nijkerk. Ik merk aan m'n honden dat ze het daar prettig vinden en dat is het belangrijkst. De kennels zien er goed uit (in tegenstelling tot de meeste pensions!) en ze mogen veel en lang naar buiten in de speelweides.

Als het goed is kunnen ze je hond daar ook bij een andere hond plaatsen waarmee het klikt. Zodoende is hij niet alleen.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding