Wat is er met mijn kat aan de hand, die lijkt de controle kwijt te zijn?

Als mijn kat loopt draait ze rondjes. Het is sinds vandaag erger geworden want ze doet haar kopje scheef en ze doet radar dingen. Ze zat vanochtend ook in de dweil emmer en kon er niet meer uit . Ze viel van de trap af. Ze gooit allemaal dingen om en ze kijkt niet meer naar me dat deed ze eerst altijd. Nu zit ze even op mijn bed maar ze doet niks meer en ze denkt volgensmij dat ze door de muur heen kan lopen. Weer iemand wat mijn kat heeft ik dacht zelf aan een hersenbloeding en wat kan ik er dan aan doen. Mijn kat is 16 jaar

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.7K
ronron1212
4 jaar geleden
Je moet naar de dierenarts.
Ritsuka
4 jaar geleden
Direct naar de dierenarts, dit is spoed, je kat heeft waarschijnlijk veel pijn
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
NU naar de dierenarts! Niet morgen maar nu!

Antwoorden (1)

Jouw kat heeft een tia gehad, of een heftige middenoorontsteking.
Ik begrijp niet dat je niet meteen met haar bij de dierenarts zat. Ga ajb zo spoedig mogelijk.
Ze heeft antibiotica of bloeddrukverlagende medicatie nodig. Dit gaat niet vanzelf over.
Toegevoegd op 01 april 2020 09:55: tekst
Rieneke1
4 jaar geleden
Ritsuka
4 jaar geleden
Dat rondjes draaien en kopje scheef klinkt mij bekend van mijn ratjes met een middenoorontsteking. Is ook zeer pijnlijk.
janjan
4 jaar geleden
Mijn kat heeft ook zoiets instabiel met lopen maar springen kan ze nog goed. 14 jaar en slaapt veel. Zal ook wel een tia zijn geweest. Bedankt voor het delen!