Kunnen mijn konijnenkoten wegvliegen door storm Ciara?

Hey, ik heb dus 2 konijntjes (2 vrouwtjes) en elk in een ander kot wegens vechten... nu is de storm Ciara volop bezig en het is hier 90-100 km/h aan het stormen.. nu heb ik alleen heel veel schrik dat mijn konijnenkoten kunnen gaan vliegen.. Kan dit gebeuren?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.7K
Ritsuka
4 jaar geleden
Zijn je konijnen er nog?

Antwoorden (1)

Ja, dat kan. Maar het hangt af van de plaats waar de kooien staan. Kunnen ze tijdelijk in de schuur of in de keuken? Zorg voor een plek waar de storm geen vat op de kooien heeft en dek ze goed af. Gebruik je verstand.
Ivana