Hoe lang is de tussentijd die je in acht moet nemen als je profender voor de kat(anti wormenmiddel) gebruikt en een anti vlooienmiddel gaat gebruiken?

Onze katten hebben nu net een pipetje met een anti wormen middel in hun nek. Wanneer kan ik ze hun anti vlooien pipetje geven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Wij adviseren in de praktijk waar ik werk 2 weken te wachten voordat een volgende pipet wordt opgebracht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Daarvoor zal je de bijsluiter moeten lezen maar waarom niet een 2 in 1 middel zoals Stronghold selamectin?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet verstandig om tegelijkertijd een wormenmiddel en een vlooienmiddel te gebruiken. Zorg ervoor dat je het ene middel een paar dagen na het andere toedient.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn dierenarts adviseerde er minimaal één week tussen te laten zitten. Je hebt immers met twéé chemische middelen te maken.