Wat is het nu van een Katten serenade?

Vannacht lag ik in me bed en hoorde ik steeds twee katten miauwen. Toen ik uit me raam keek zaten er twee katten naast elkaar met een soort klaagzang van miauw. Ik vroeg me af wat het nut hiervan is en waarom katten dat doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

krolsheid.
Wat kunnen die beesten af en toe te keer gaan. Hier ook een paar.
http://www.dierenkliniekdetoren.nl/Ziekte_info/katten/Krolsheid_kat/krolsheid_kat.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als we dat hier hebben, hebben er 2 gewoon ouderwets slaande ruzie!!!!
Ze zitten dan ook redelijk dicht bij elkaar en proberen de ander ervan te overtuigen dat hij moet vertrekken.

Ik heb er weleens een waterpistool op gezet in de hoop dat ze ALLEBEI zouden vertrekken
amigo