waar kan je een russische dwerghamster kopen (buiten marktplaats)?

waar kan ik een russische dwerghamster kopen? hebben ze deze bijvoorbeeld bij een pets place of een welkoop? zonee, waar dan wel??

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.1K
Ritsuka
4 jaar geleden
Veel dierenwinkels verkopen (gelukkig) geen dieren meer. Als je in een dierenwikel je hamster koopt, dan steun je de broodfok.

Antwoorden (2)

Volgens internet kan je ze kopen bij Welkoop. Eventueel zal je ze moeten bestellen voor het geval ze niet op voorraad zijn.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Je hebt hamsterfokkers hiervoor en ik zou ook aanraden om er daar eentje te halen. Niet bij een dierenzaak, dat zijn vaak zieke dieren of ze worden ziek, en het geslacht is vaak verkeerd afgelezen. Gewoon googlen op “russische dwerghamster fokker” en je vind er zo een.
4 jaar geleden
Ritsuka
4 jaar geleden
Een goede fokker inderdaad, plus van mij
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
+
Een voorbeeld:
https://www.derussischedwerghamster.nl/over-ons/ Koop deze hamsters idd niet meer bij een dierenwinkel. Zijn echt vaak doorgefokt.
Zelf ook jaren deze hamsters gehad. Helaas kan ik hele nare verhalen vertellen over deze diertjes.
Dus koop ook een dwerghamster bij een fokker ;-)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Mee eens! En daarbij zijn de diertjes van een goede fokker ook tammer / liever van karakter en dat is natuurlijk ook heel belangrijk