Een asielkat kost tussen de euro 35,- en euro 70,-. Deze katten zijn medisch onderzocht, geënt en meestal gechipt door de dierenarts. Koopt u liever een raskat van een fokker, ga er dan vanuit dat de kosten tussen de euro 300,- en 600,- zijn. Natuurlijk komen hier nog de kosten voor voer, verzorging en een bezoek aan de dierenarts bij....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Wij betaalden de laatste keer 96,00 euro, daarmee was de kat helemaal behandelt en verzorgt en leverde we ook nog een bijdrage en ondersteuning aan het asiel.
Ook mochten we daarna nog een terug komen om te kat te laten nakijken bij de dierenarts.
Wij blij met onze nieuwe lieve huisgenoot en het asiel weer geholpen doordat ze een loge een goed onderdak hadden kunnen geven en ze weer een klein beetje extra steun hadden om hun goede werk voort te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Utrecht is het op het moment 75 euro voor een kat.

Mocht dat je veel lijken: als je zélf al het nodige zou laten doen (zoals bij de dierenarts laten onderzoeken, inenten, ontwormen, chippen, castreren) ben je al snel veel meer kwijt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In friesland kost een asielkat vijfenzeventig euro. Een hond is vijfentwintig euro duurder. De dieren zijn bij de dierenarts geweest en behandeld ter voorkoming van of verbetering van ziektes. Sommige dieren zijn zo ziek geweest, dat ze een leven lang gezondheidsproblemen houden. In deze gevallen kun je soms een regeling sluiten met een aangesloten dierenarts. Zo kun je kortingen krijgen op behandelingen en dergelijke. Wij hebben al vier asielkatten gehad en nog nooit heb ik er spijt van gekregen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onze kat koste 71 euro, uit het asiel. Geent en gechipt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb hier een kat lopen lola is een schat van een kat,
Loopt al een jaar hier in mijn tuin ik geef haar elke dag te eten waar ik eigelijk geen geld voor heb omdat ik aow heb .
ze is een zwerfkat die door niemand gemist wordt,
ze is gestereliseerd misschien is dat wat voor u,
zou ze eindelijk een echt huis krijgen ze is misschien twee jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
onze asiel kat koste ons 95 euro. daar kregen we papieren bij en de in entings bewijzen en hij was al gechipt maar we moesten wel eerst een korfje kopen om hem in te vervoeren. maar geheid dat het verschilt per stad wat een kat kost.