Wat is er mis met mijn konijn, ze loopt heel snel rondjes in haar kooi?

Ik ging deze ochtend checken of alles oké was met mijn konijn omdat het toch wel een koude nacht geweest is... toen ik aankwam begon ze als een gek rondjes te lopen in haar kooi... zo snel dat ze zelfs hard tegen de randen van haar kooi opbotste... Dit bleef ze 10 rondjes doen maar dit Heb ik ze in 5 jaar nog nooit zien doen!!! Wat is er mis?

4 jaar geleden
2K
criseyde
4 jaar geleden
Wat zei de dierenarts?
Rieneke1
4 jaar geleden
Ben je inmiddels naar de dierenarts geweest? Mag het hopen :(

Antwoorden (1)

Staat ze buiten of binnen ? Zit ze de ghele dag in een kooi of heeft ze ook een ren?
Misschien is ze wat gestresst als ze geen ren heeft en alleen een kooi laat haar dan af en toe ff uurtje lopen op gras of in de kamer ( wel er bij blijven ) dit heeft geholpen bij onze konijn
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
SaraV
4 jaar geleden
Ze heeft een kooi met ren! Vrij groot... ongeveer 3m op 3p