Wat moeten we doen met 3 kleine konijntjes die zijn gevonden in water aan de kust, maar zonder moeder?

We weten niet hoe oud ze zijn en wat voor behandelienge we ze precies moeten geven. En moet je er melk voor kopen of niet? Ze hebben wel al hun oogjes open.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.3K
Rieneke1
4 jaar geleden
http://www.melkvoordieren.nl/NL/gratis-handleidingen/wilde-dieren/konijn

Antwoorden (1)

Gaat heel lastig worden om die te voeren, of je moet iedere dag ieder uur tijd er voor hebben.
ER bestaat konijnenmelk, voor hobby konijnen en ook speentjes er voor.
Maar je had ze nooit mee moeten nemen, de moeder is altijd in de buurt.