Moet ik me zorgen maken om mijn babycavia's?

Mijn ene cavia weegt op dit moment 280 gram en de andere 242. Ze zijn 4 weken en 4 dagen oud. Ze zijn altijd voorzien van eten en water en krijgen iedere dag iets te knagen. (groente, fruit)
ook hebben ze een takje om op te knagen voor hun tandjes. Ze krijgen soms ook een snoepje, maar niet te vaak.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ze lijken wat aan de lichte kant. Op de website "De Grote Cavia-website" kan je een tabel vinden met de gemiddelde gewichten. Op deze site kan je nog heel veel meer tips vinden over de verzorging.
Als je het niet vertrouwcdt kan je beter even naar de dierenarts gaan.
6 jaar geleden
ik heb een site waar alles op staat kijk maar even!
hier kunt u alles vinden over jonge cavia's!