Waar kan ik stof kopen om geurfilters voor de kattenbak van te maken?

Op onze nieuwe kattenbak zitten twee geurfilters. Het zijn dunne lapjes zwart geruwd stof. Ik vraag me af of je ook grote lappen van zulke stof kunt kopen waar ik dan zelf de filters van kan knippen. Iemand een idee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bij de dierenwinkel verkopen ze die. Je kunt daar zelf de goeie maat uit knippen. Wij kunnen er 6 x mee doen zeg maar. Onze dierenwinkel is dobey maar ik denk dat elke dierenwinkel het wel heeft of kan bestellen.

Dat zijn koolstof filters. Te verkrijgen bij elke onderdelen shop. Ze worden ook vaak bij afzuigkappen e.d. gebruikt. Oh... en in de wiet-teelt zie ik nu. Bij een grow-shop zullen ze dus ook wel hebben. ;-)

Bronnen:
http://www.google.nl/search?q=koostoffilte...

Ikzelf gebruik altijd de stukjes filterstof die bij mijn nieuwe stofzuigerzakken zit. Maar je kunt ook die lappen filterstof kopen die men gebruikt voor afzuigkappen, je weet wel, de wat oudere modellen. Dat spul verkopen ze bij de blokker nog wel. Kost geloof ik 2 euro voor een zak.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100