Als ik op de Ferplast-site kijk, dan is de 5 wel erg klein en lijkt mij de 11 meer geschikt als hondenluik. Een kat wil nog wel "sluipend" door een luik gaan, maar een hond blijft liever recht op.
7 jaar geleden
Inekez1
7 jaar geleden
Mijn hond kon anders heel goed 'sluipend' onder het tuinhek door! Maar als je niet het luik wil vervangen als de hond wat ouder wordt, zou ik ook zeker voor de grote versie gaan.