Wat is dit voor een raar knobbeltje op de huid van mijn kat?

Ik heb al tussen zijn vacht gekeken maar zie niks. Ik heb ook het idee dat het los zit, dat je het knobbeltje kan verschuiven. Eerst dacht ik dat zijn chip misschien verschoven is maar omdat dit op zijn rug is lijkt me dat sterk. Morgen ga ik meteen naar de dierenarts maar zijn er mensen waarvan dit bekend voorkomt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zit het op de huid of eronder? Het zou kunnen dat het een teek is, of een bloedkorstje. Kijk nog eens heel goed tussen het haar. Als het onder de huid zit is het inderdaad geen slecht idee om even de dierenarts te raadplegen. Toegevoegd na 2 minuten: Als het onder de huid zit moet je er ook niet teveel aan zitten, je weet niet wat het is.

Kan ook een vetbultje zijn dus niet kwaadaardig. Onze kat had het ook, we hebben het wel weg laten halen toen ie toch al voor operatie aan zijn pootje geholpen moest worden.

Mijn hond heeft het ook. Het is een vetbultje of een talgkliertje dat verstopt zit. Zolang als het los zit, doen ze er niet veel mee. Mijn dierenarts probeerde met een naaldje er iets uit te zuigen. Als dat lukt, dan kunnen ze meteen zeggen wat het is. Omdat het knobbeltje van mijn hond te hard is, konden ze er niets uit zuigen. Zodra ze gesteriliseerd wordt halen ze meteen het knobbeltje weg.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100