Dat is per hond verschillend. De mijne heeft nooit iets aan gehad. Anders moet het met een dag of 3-4 wel bekeken zijn. Met tien dagen gaan de hechtingen er uit, dus na een dag of vier is er al veel aan het genezen.
Waar je wel aan moet denken is, dat de binnenboel veel langer nodig heeft om helemaal te genezen, zodat je de eerste weken geen ruwe spelletjes en "hardloopwedstrijden" moet houden. Hormonaal heeft het ook een tijdje nodig om op orde te komen.
Verder hoef je niet zielig te doen, alleen verstandig.
Ivana