Zitten hondem vast na de seks?

Mijn vriend zegt dit maar ik heloof t niet.

Toegevoegd na 29 seconden:
Honden*

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
24.9K
erotisi
6 jaar geleden
Bij honden, die vaak wel twintig minuten aan elkaar vast zitten na de seks, speelt trouwens een ander mechanisme. De hondenpenis zwelt na de ejaculatie flink op, waardoor hij vast komt te zitten in de hondenvagina. Dit heeft waarschijnlijk een evolutionair voordeel: het zaad blijft zo goed in het teefje zitten, en bovendien voorkomt het dat een andere reu zijn eigen zaad eraan toevoegt.
https://www.kijkmagazine.nl/mens/kun-je-vast-komen-te-zitten-tijdens-de-daad/

Antwoorden (1)

Ja, na de dekking zitten zij 'gekoppeld' de duur van deze houding kan variëren van 15 tot 60 minuten.
-------------------------------------------------

Als de reu stil hangt is de eigenlijke dekking gelukt waarna er een ‘koppeling’ gaat plaatsvinden.
De penis van de reu bevat twee organen (zwellichamen) die na een dekking sterk opzwellen.
Tevens sluiten de kringspieren van de teef zich waardoor de honden ‘vast zitten’.
De reu draait zijn achterpoot over de teef en komt zo ‘gekoppeld’ te staan.
D.w.z. reu en teef staan met hun achterhand aan elkaar vast.
De duur van deze houding kan variëren van 15 tot 60 minuten.
Tijdens deze periode is het verstandig reu en teef vast te houden omdat ze anders al lopend in rare kronkels kunnen geraken.
Bij reuen en teven die beide ervaren zijn gebeurt in den regel niets bijzonders, zij blijven gewoon rustig staan.
Een goed geslaagde dekking hangt niet af van het wel of niet gekoppeld staan.
Er zijn geslaagde dekkingen bekend waarbij geen koppeling plaats heeft gevonden.
Evenzo zijn er dekkingen waarbij wel een koppeling plaatsvond maar de teef uiteindelijk niet drachtig bleek te zijn.