Bij welke honden verzekering hoef je niet zelf te declareren?

Ik krijg bericht van petplan dat ze ineens gaan veranderen en de dierenarts niet meer zelf kunen declareren en ik later de rekening krijg. Ik vind het zo makkelijker dat je gewoon direct naar de dierenarts kan gaan ookal heb je je portomonee vergeten of hoe duur t ook is want je hoeft niet direcr te betalen. Ik ben juist bij petplan gegaan omdat ze dat deden net als bij een mensenverzekering. Bij welke andere kan ik me dan wel
Aanmelden?

6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende hondenverzekeringen waarbij je niet zelf hoeft te declareren. Bij sommige verzekeraars kun je kiezen voor een verzekering waarbij je direct bij de dierenarts kunt afrekenen. Bij andere verzekeraars kun je kiezen voor een verzekering waarbij je een vergoeding krijgt na het declareren van de kosten. Kijk goed naar de voorwaarden van de verzekering om te zien of je zelf hoeft te declareren.
Bronnen:
een maand geleden