Dat ligt aan een aantal factoren. Bijvoorbeeld het eten dat de hond krijgt. Met een menu van rundvlees, kip, groenten en granen stinken uitwerpselen en urine minder en spoelen ze gemakkelijker uit met de regen. Het weer speelt dus ook een rol bij het verteren van de drol. Maar gemiddeld is het met een paar dagen weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat is afhankelijk van wat er door de hond gegeten is, welk weer het is en hoe groot de drol is. Ommaar een paar punten te noemen.

Bij warm regenwachtig weer en een drol op de losse aarde zal hij met een of twee dagen weg zijn. Als het droog zonnig weer is en de drol komt op de straat terecht kan je hem na een paar weken als droog rolletje nog terug vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het hangt er vanaf of je het binnen of buiten bewaart. Of dat je het in de vriezer stopt dan gaat het wel het langste mee. In de vitrine kast wilt het nog wel gaan beschimmelen. Maar alle gekheid op een stokje gemiddeld duurt dat wel maand als het niet langer is. Ligt er ook aan wat voor weer.