Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Voor mijn blinde hondje zoek ik een speelballetje dat geluid maakt pok als het stilligt is dat ergens te koop ?

None

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
538

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Een speeltje dat geluid maakt als het stil ligt is er volgens mij niet en daarbij wordt zowel de hond en jij hier op een gegeven moment gek van.
Wel is er een Babble ball die geluid geeft zodra het aangeraakt wordt,maar je kunt zijn speeltjes ook een geur geven door er bijv. een druppeltje dennengeur op te doen,dit omdat honden meer met de neus werken dan met zicht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo
Inderdaad speelhallen maken meestal geen geluid als t stil ligt.
Ik weet dat bij online4pets.nl wiggly giggly ballen zijn. Online4pets.nl dan naar hondenspeeltjes en dan staat er wiggly giggly .
Die kun je vullen met koekjes (geurtje!) en als hij er mee speelt maakt t gekke geluidjes!
Je hebt ook bal met uitstekende stukken met zelfde systeem.
Mijn tante heeft namelijk een Jack Russell met slecht zicht en t werkte goed voor haar hondje.
Online4pets heeft trouwens heel veel leuke hondenspulletjes en katten spulletjes!
Nou hoop dat t je kan helpen! Succes
Groetjes svdw
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding