Is het mogelijk een vliegende eekhoorn als huisdier te nemen?

Zijn ze legaal om te hebben in nederland, en hoe zou je er dan aan kunnen komen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
13.6K

Antwoorden (1)

Je mag alleen diersoorten houden die op de lijst staan met toegestane huisdieren. Vliegende eekhoorns is een verzamelnaam, dus kijk even naar de specifieke soort. Als ik het zo snel even bekijk, dan staan er wel eekhoornsoorten tussen, maar geen soorten die tot de vliegende eekhoorns worden gerekend.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik snap niet dat je zo'n dier als huisdier wilt nemen, los er van dat het mag.
Zo'n dier heeft veel ruimte nodig